sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk

jajaaa.. jag vet att jag är dålig på att uppdatera men jag sitter aldrig vid datorn och tar inte heller några bilder, vilket kan bero på att jag ser ut som en inlagd sill var evigaste dag.. Den årliga förkylningen har bannemej slagit till så det bara ryker om det. HATAR att snora som en femårig liten flicka och jag svettas, grinar, nyser och hostar hela tiden. Blir så less. Men jag har iallafall precis gjort en smoothie med massa frukter och vitaminer i hopp om att den ska hjälpa mot denna onda bacill som är på besök. Har även hunnit med att kolla på halv åtta hos mig och nu roar jag mig med att klösa bort mitt nagellack.
haha fin-.-

Kommentarer
Postat av: saraaetryt

en snygg inlagd sill;);););



gillar att du bara har ett bortskrapat finger,överdrivare-.-

2012-03-29 @ 21:38:19
Postat av: Amanda

Så jävla snygg du är haha...skulle du kunna visa hur du gör dina ögonbryn,antingen denna bloggen eller den andra du just börjat blogga med. Sjuuukt jävla snygg är du ååhå

2012-04-04 @ 22:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0