jag förstår inte

Jag snackar skit. Kan slänga ur mig en komentar då och då men det finns en gräns och vissa i denna lilla stad har gått flera mil utanför den där gränsen. Måste man komentera precis allt alla personer gör och ser ut? Alltså måste man verkligen det? Mår man bättre av att prata om hur fula och äckliga alla andra är utom en själv? Det är rätt kul för alltid om någon ställer frågan "är alla lika mycket värda?" då svarar de flesta, nästan alla, ja alla är lika mycket värda. Men ändå så sägs det så sjukt mycket om precis alla. Nu kanske ni tror att det hänt mig något, men nej så är det inte, jag kan säga att jag är en ganska stark person som inte tar åt mig av vad någon säger eller kallar mig men varför jag tar upp det här är för att det händer mina vänner och även folk runt om kring. Och har ni kankse tänkt på att vissa tar åt sig? Vissa tar åt sig så sjukt mycket. Jag skulle bara vilja veta vad det ger att sitta bakom en dataskärm och komentera löjliga saker på tex bloggar. Alltså vars vill ni komma? Vad vill ni få ut av att komentera "åh du är så äcklig och ful du ser ut si och så, ingen vill ha dig, usch" Jag förstår inte hur någon kan ha mage till att säga sådär. JAG SKÄMS och VET att innerst inne så är det NI som slänger ur er sånna där saker som mår dåligt, ni är avundsjuka och osäkra inombords. Jag hoppas att ni som läser detta tänker efter en minut eller två, bara ett enda dumt ord kan göra så fruktansvärt ont. Ni fattar inte hur stolta ni kommer vara över er själva när ni har stått emot att komentera den där personen som just gick förbi. Man behöver inte säga något dumt om alla som går förbi, jag vet att man mår bättre av att inte säga nånting. Tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0