120318

Idag har jag varit i stugan och bara slappat, det var skönt! Känns alltid lika tråkigt att veta att det är söndag och att måndag och skola är vad som väntar runt hörnet. Om jag ska tala rakt från hjärtat så känns det mesta rätt svårt just nu, det är väl den här årstiden allt ska vara bra och alla ska vara glada? Jag är bara arg och frustrerad. Förutom denna svacka som kom väldigt plötsligt så ja, då är det väl bra. Ikväll ska jag vara med mamma, tror vi kankse tar en promenad eller nåt liknande, kanske göra fruktsallad och bara mysa framför tvn? jaja vi ser väl hur det blir. Nu ska jag hjälpa med maten. Kram
Jag saknar dig enormt. Tur att jag får träffa dig imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0