120315




Åååh heeeej! Vem är sämst på att blogga om inte jag??? förlåt för det men jag ska bättra mig, fast ja, sådär säger jag alltid men blir det någon ändring? nej. Jaja det är lite rörigt i mitt liv just nu och jag behöver vara för mig själv ett litet tag. Det är inget allvarligt, har bara gått in i en pmsperiod som snart är över:):):) Ikväll ska jag dyka in i franskaböckerna för att mötas av ett prov imorgon kl 08.30.. kul, får jag inte godkänt på detta prov så kan vi säga hejdå till mitt G i franska.. Nu ska jag äta nånting, är bara jag och syrran hemma just nu, vilket är väldigt skönt och jag slipper allt tjat om städning och andra vardagssysslor som i vanliga fall är det ständiga samtalsämnet i iallafall min familj.. vad sa jag? Juste äta. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0