Klipp klipp i lingonskogen

Klippte Lindas hår idag. Bilden blev lite dålig men i verkligheten ser det riktigt bra ut! Nu fattas bara avfärgning och ny färg samt slingor sen är hon redo för att ta killarna med storm.. haha-.- Förutom att vi lekt frisörer så har vi sett på tv och självklart ätit chips till de. Vi hade tänkt gå ut och gå för att vi fick ångest över våra magar som liknar bulldegar, men vi hann bara gå utanför dörrn så återvände vi in igen. Lata???? Imorn ska jag bannemig ner i gymmet och bränna bort alla chipspåsar jag ätit under detta lov, I have to, annars kommer jag bli ett fetto som måste ha en lyftkran för att få sig upp från sängen:( Är halvvägs där så nu Emelie, nu du, beach 2012 väntar och det här året har jag tänkt spela beach volleyboll i bikini som jag avstått från att göra under alla dessa år som knubbigt barn... Nä nu ska jag göra nåt, kanske äta chips? eller ja vet inte, aja we´ll see G´nat

Kommentarer
Postat av: Pia

ska typ göra de:$ blev fett sugen!!

2012-01-05 @ 10:59:23
URL: http://pias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0