04-januari-2012

Vi tog en låååång sovmorgon idag.. Vaknade klockan 3 för att vara exakt! Lite konstigt att äta frukost halv fyra, men det är väl så det ska vara när man har lov! Jag har också hunnit med att tvätta min foundation och rouge borste, vilket behövdes kan jag lova! Till middag blir det mat från frasses och efter det ska jag förhopningsvis inte göra nåt. Bara ta det lugnt, se på film, ha ansiktmask och massa annat kul. Jo förresten, den där hårprodukten i det förra inlägget är en fönlotion som ger skydd för värme och volym. Man her i den i blött hår(det kankse ni förstod) och sen är det bara att föna på som vanligt! Kram
Från Lindex. Skulle gissa på typ 100 kr (?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du visa vilka fler hårprodukter du använder?

2012-01-04 @ 17:44:08
Postat av: Anonym

kan du visa hur du sköter håret? alltså typ vilket schampo och balsam du använder och också produkterna du använder? sen får du gärna visa vilka parfymer och hudkrämer du använder och hur du sköter din hy

2012-01-04 @ 18:15:03
Postat av: :D

har sminkar du dig? alltså vilken ordning av allt du använder?:D visa gärna med bilder!

2012-01-04 @ 18:21:16
Postat av: haha

HAH oj turk där. mena hur!

2012-01-04 @ 18:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0