Hår

Från vänster: silkesdroppar  Lanza - från hairstyle 249 kr
Fönlotion Tigi bed head -från nordicfeel 139 kr
Glansspray Tigi bed head -från huvudsaken 249 kr
Värmeskydd Tigi bed head -från nordicfeel 149 kr(?) (fick den i julklapp)
dom två sista använder jag aldrig men den första är en kräm som gör håret lent Got2b- åhlens ca 80 kr
Mousse glodwell -ingen aning vars jag fått det ifrån men det är bra och ger volym så
Alla dom här produkterna luktar JÄTTEGOTT!!! typ godis..

De två längst till vänster är head and shoulders, mjällschampo, jag har inte mjäll men använder det dels för att det luktar godast i hela världen sen för att håret blir jättefint och lätt att reda ut efteråt!

De två lila - GLISS asia straight - är balsam och shampo som gör håret rakt, rekomenderas för er som har självfall och vill ha "platt" direkt.

Burken är en hårinpackning också GLISS. Den funkar jättebra på iallafall mitt hår och så luktar den gott!
Den svarta burken är ett vax som luktar ljuvligt och är skitbra!!! Fick det av Tommy haha..


Den vita burken är ett volympulver. Typ som osis fast billigare verson. Själv gillar jag den inte så speciellt mycket, håret blir tungt och framförallt fett av det plus att det blir inte så ovanligt mycket volym om man inte tuperar också, och jag köpte det just för att jag skulle sluta tupera mitt hår för det sliter ju som tusan men nu har jag köpt mig typ en volume master så ja.. Men den kostar typ 100 kr och finns och köpa överallt typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0