Puss och Kram

Har suttit med historieböckerna och försökt plugga men jämt ska det vara andra saker som kommer ivägen.. till exempel leka med kameran, sjunga med till varenda låt som spelas på dattan en meter bort.. som jag också besökt ett antal gånger under kvällen, bor nära köket så jag har gjort några svängar dit lite då och då, och med en daimkake bit rikare varje gång jag återvände tillbaka till sängen. Om vi säger såhär. Ikväll har jag pluggat 10 minuter! Vad har ni gjort? heheheh. Imorgon är det lill-lördag och jag har planerat att ta ett break från träningen. Idag blev det sås på gymmet men den enda anledningen till det är att jag har en sjuk träningsvärk i magen, jag kan varken skratta eller hosta? Knappt så jag kan bajsa.. haha skoja-.- jaja då vet ni det. Hoppas ni antecknar allt jag säger huhu. Nu ska jag krypa till kojs. Natti
Här har ni utsikten från mitt femstjärniga sovställe (haha sovställe?? -.-) Mycket fint ha? fråga inte varför jag har dattan på golvet för jag vet inte själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0