nolifer jag vet...

Lite saker om mig
1. Jag biter på naglarna fastän jag har kämpat i fem år med att sluta
2. Jag har alltid på "vattenkranen" när jag är på toa (haha)
3. Mitt morgonhumör är inte å leka med
4. Jag sminkar mig alltid före jag fixar håret
5. Jag är kär i Ryan Sheckler och Zac Efron
6. Jag är envis som en åsna
7. Jag "fladdrar" med näsborrarna när jag skrattar
8. Jag hittar på egna ord hela tiden och uttalar dom på ett visst sätt
9. Jag är fruktansvärt lat
10. Jag bryr mig inte om vad någon annan tycker och tänker om mig, såvida det inte är positivt förståss!
11. Jag vill vara kär (påriktigt)
12. Jag älskar fiskbullar, det är alltid krig mellan mig och mina syskon när vi får äta det..
13. Mina favoritgodisar är kola lakrits eller vad dom heter, jag kallar dem iallafall halva bruna halva svarta
14. Jag tycker det är kul med smink och hår och därför "håller jag på" med mitt utseende hela tiden, bryr mig om det mycket kankse man säger?
15. Jag har varit nära att dö när jag var liten (lång historia)

Kommentarer
Postat av: sara

de där blev ba tråkigt för mig jööö-.-

2012-01-15 @ 19:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0