HEJ PÅ REJJJJj

Godkväll mina kära läsare! Nog för att jag inte har en enda aninig om vilka som läser min blogg förutom typ fem stycken hehehe men jag älskar er ändå! Idag har jag varit på ett sjudundrandes humör, shiit alltså, jag har gått in i nån slags emo/damp/pms/irriterad/psyk period men jag skyller på att det är vinter och januari huednkm, oj damp. Jaja det var trevligt att skriva på  denna underbara blogg.. nu ska jag se på tv sen skölja ur markattans hår (mamma) vi har färgat och klippt det, imorn gör vi slingor också. wow mom is turning into a ungdom again, roligt för dig. jaaaaaaaaja btw, det är min dubbelhaka på bilden om ni INTE FÖRSTOD DET. KRAMIZZZ

Kommentarer
Postat av: sara

markattan,hahahahahahahahahhaa

2012-01-17 @ 21:20:43
Postat av: linda

söta

2012-01-17 @ 22:10:32
Postat av: Anonym

hakes

2012-01-17 @ 22:10:56
Postat av: Anonym

Mums

2012-01-18 @ 16:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0