Body Butter- The Body Shop!

Här är min underbara bodybutter, från the body shop och luktar jordgubb! Idag har jag varit på stan och bytt lite saker, ramlat i trappen vid ingången till ck(..) och haft ont i huvudet. Nu är jag äntligen hemma och jag känner mig inte riktigt hundra.. men ska vila upp mig nu för ikväll är det bio som gäller! Måste verkligen ta vara på dagarna nu för snart är vi tillbaka i skolbänken och sliter som odjur. Plus att vi kommer ha TRE historialektioner VARJE vecka så vi lär nog dö ganska rejält! Men nu ska jag göra mamma stolt och tända ljus och duka!Hoppas ni får en trevlig fredagskväll. (visst är de fredag?)

Kommentarer
Postat av: Pia

Hihihi har också den där, älskar den med hela mitt hjärta:$

2012-01-06 @ 17:09:18
URL: http://pias.blogg.se/
Postat av: inte sara

asså varför är din typ äkta smör medans min är yoghurt typ,ALLTID JAG SOM SKA UTSÄTTAS FÖR NÅTT,WHY GOD WHYYYYYY????

2012-01-06 @ 20:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0