Ansikte

Brukar börja använda den som är längst till höger, det är en rengöringsgel. Sen brukar jag använda mig av den i mitten och det är en rengöringsmjölk som gör rengör och gör huden mjuk. Båda är sminkborttagning men runt ögonen ska man använda rengöringsmjölken. Till sist använder jag ansiktsvatten som jag brukar ha i kylen för då friskar den upp huden och ger svalka. Alla tre funkar jättebra och man känner sig fräsch hela dagen! Men den bästa "källan" till fin hy är att dricka vatten, så man ska dricka mellan 1-3 liter vatten per dag. Själv dricker jag typ ett halvt glas per dag.. Borde skärpa mig, vatten är ju faktiskt mycket gott! Men rengöringssakerna finns iallafall att köpa på typ alla mataffärer
Det här är en ja vad ska man säga...? Kräm som förebygger mörka ringar under ögonen. Just den här har också concealer i sig. Så man tar på sig den (den är kall och skön) under ögonen, på dagen och täcker då det den vanliga concealern inte klarar av att täcka och så verkar den samtidigt. Så efter ett tag behöver man varken ha concealer eller den här lilla saken.. Nä okej ringarna försvinner inte helt men litegrann och det är ju bra det, speciellt för ni som aldrig sover.  Men om man inte vill lägga ut 100 kr på nåt som iallafall min mamma kallar "onödigt" så kan man ta vanlig gurka och lägga på ögonen typ 3 gånger per vecka, för det hjälper också! Men det viktigaste och kanske mest hjälpande är nog att sova! Den här ögongrejen finns också att köpa på typ alla mataffärer samt hm och sånt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0