25 januari 2012

Haha asså hål i tungan var ett skämt!! Jag upprepar, DET VAR ETT SKÄMT!!!! Sådär nu blir det inga missförstånd eller så, perfekt! Ikväll har jag varit med fyra härliga människor. Vi såg på tv och spelade kort, vilket var mycket trevligt. Hmmmm what to tell what to tell... Just det ja, nitarna jag har satt på mina shorts snodde jag från ett nitarmband som vi hade här hemma, hehe så jag vet inte heller vart man kan köpa nitar, har också letat som en tok, men kankse ådells? eller olssons tyger? AAHH jag vet inte. Nu ska jag iallafall sussa.  Det är redan torsdag?????? oh shit. Aja kram

Kommentarer
Postat av: Matilda Olofsson

Det finns nitar på ådells! Småpack på ca 10-20 st i olika storlekar, rätt billiga är de också!

2012-01-26 @ 07:22:08
URL: http://matildaaol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0