09-januari-2012

HÖR OCH HÄPNA!!!! Idag har jag, Emelie Ida Backman, 16 år, från skellefteå, tagit tummen ur och köpt ett..(trummvirvel)..GYMKORT!! Plus att jag testade på träningen, höll på att dö när vi var i gång men herregud vad skönt det känns nu efteråt. Så nu är jag redo att träna mig fit till sommar 2012! Mötte upp Amanda och Sara i morse och åt lunchbuffé på tatung, omg så gott! Sen gick vi en sväng på stan och äntligen har de gyllene carlingsjeansen kommit in, han rycka två stycken, ett par åt mig och bara för att jag är snällast i världen ett par åt min syster också. Köpte även en bandeu (?) och trosor som matchade, i en blå fin färg, blir perfekt till sommaren! Ikväll har jag förmodligen ridning men vet inte än, så ska kolla in hemsidan nu. Ikväll lär jag väl aldrig kunna somna.. usch vad tråkigt att skolan börjar om imorgon.. Kram

Kommentarer
Postat av: fanny

asså jag vet inte, det är typ gammalt..:(

2012-01-09 @ 21:48:33
URL: http://fannybackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0