08-januari-2011

Har just lackat mina millimeterlånga naglar svartaaaa, en av mina favoritfäger när det gäller nagellack, eller ja när det gäller allt typ. Älskar svart hår, svarta kläder, svarta skor, svart svart svart.. aa svart helt enkelt! Varför kom jag in på svart? Det var ju mina naglar vi skulle prata om.. jaja jag ska iallafall låta mina naglar växa. Till sommaren ska dem vara långa som flaggstångar!! Nä kanske inte riktigt så långa men nästan. Jag har inte glömt att visa hur jag sminkar mig, jag har bara inte haft tid och ork. Men jag lovar att ni ska få veta det inom en snar framtid:D Nu ska jag återvända till sängen och se "på spaning med Bridgit Jones"! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0