vem är du då

Jag väntade när frågan "vem är oscar" skulle komma, och nu har den anlänt:) Oscar är en mycket trevlig kille som kommer från norsjö. Han heter Österberg i efternamn så nu kan alla nyfikna skelleftebor gå in på facebook och checka in han, sen kan ni sprida det vidare till alla ni kännerxD det är ungefär så det brukar gå till här i skellefteå. Nä men det är en kille som jag tycker väldigt mycket om! Sådär nu vet ni allt om mitt kärleksliv.. haha ånej.. han kommer läsa det här också-.- hej oscar!! heheheh asså orkar inte med mig själv anymoreee, hoooooooooooooj

Kommentarer
Postat av: Mr.lång

Klart jag läser detta, vill ju inte missa något;) hahah

2012-02-11 @ 01:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0