120220


Färgade håret idag och blev mycket nöjd med resultatet! Dock så har jag färg i hela pannan och nacken meeeeeen det är smällar man får ta helt enkelt. Ser verkligen framemot den här veckan! Imorgon slutar vi 9.40 och det är plättar till lunch hehe, sen på kvällen är det konsert och jag ska sjunga. Onsdag har vi sovmorgon och slipper språket och sen ska jag vara med oscar♥ Torsdag swischar förbi och sen är det fredag, älskar fredagarna plus att jag och Sara ska ha spa på kvällen och på lördag har Sandra 18 års fest! Sen är det bara en vecka kvar och sen är det sportloovvvv!!! Plus att vi har typ inget plugg de här två veckorna vilket gör det hela bättre än bäst! Nu ska jag se BB. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0