120227

Guuud alltså.. hur enkelt är det att skriva ett tal om en film när man inte får berätta handlingen plus att talet ska vara fem minuter långt. Jag har hållit på med den här bajssaken ända sen jag kom hem från skolan idag, dvs halv fyra.. buhu:( Det är iallafall klart alldeles snart men innan det ska jag äta ett rejält kvällsfika med mycket fett.. mummms ♥ Den här dagen har inte varit bra vill jag lova.. har haft psykos på alla lärare och somnat på varenda lektion, har kännt mig ful och fet, varit hungrig hela tiden och ville helst bara sitta ensam i en liten skrubb och sova, saknar oscar och orkar inte med denna kyla längre.. men jag får trösta mig med att det är bara denna tragiska vecka kvar sen äntligen loov! Men fettet väntar. Hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0