120215

Heeej! Mitt batteri på datorn har damp så jag sitter just nu på mammas och pappas, det var även anledningen till varför jag inte skrev igår. Men alla hjärtans dag var det ju, som alla förmodligen redan vet. Jag var med Oscar, vi åt på subway (haha) sen så var vi hemma hos mig och gjorde ingenting. Vi gick och la oss typ 11 och jag somnade aldrig.. alltså jag tror inte jag sovit nåt alls. Så jag har varit mer död än någonsin idag! Men jag hoppas ni hade en riktigt trevlig alla hjärtans dag! Imorse fick vi vänta på bussen i 40 minuter.. igen. Alltså ärligt???? vad är problemet med bussarna????? Orkar verkligen inte med sånt där.. Ja min dag har varit rätt dålig om jag tänker efter. Det enda som uppskattades var tex mex buffén som jag och Julia längtat efter i cirka fyra veckor nu.. hehe. Nä hörrni, nu ska jag nog gå och lägga mig är sjuuuuuuukt trött! Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0