120207

Hej på er! Idag har mössan och jackan varit mina bästavänner, de har varit på hela dagen! Varför är det så himla kallt inne i skolan? Oförskämt att plåga små barn som försöker vara duktiga och vara i skolan... För övrigt så är jag sjukt irriterad på skellefteå-buss, ärligt??? Först kom det en buss som var fullpackad, och han öppnade där bak och inte där fram så vi antog ju att vi fick gå in där bak, ja mena, det är liksom -25 ute och man vill komma in i värmen fort och sen får han damp och ba, NI FATTAR VÄL ATT NI INTE KAN GÅ IN DÄR BAK, UT UR BUSSEN! skitarg och for där ifrån... jaha k? sen väntade vi i cirka 10 minuter extra tills en till buss kom, och den var ju hur sen som helst och när vi var vid balderskolan var klockan typ 19 över??? Jag och Amanda hoppade av där och löpte till busshållsplatsen på andra sidan vägen, för att hinna med bussen till kaplan, gjorde vi det? Nej såklart inte.. så vi väntade i kanske fem minuter till och just när vi insåg att vi var tvugna att gå till skolan så kom en till buss som gick till kaplan, oohh thank you god! Jaja ni som bor i skellefteå känner säkert igen det här problemet.. Bussarna är ju sära! fyyy hatar dom.. Jaja nu ska jag äta. Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0