26:e september 2011

Heeeeeeeeej! Nu var det längesen, men än har jag inte svikit bloggen. Jag har fortfarande inte fått tillbaka min dator men så småningom är den i mina händer igen. Dagen har varit helt okej faktiskt, var hos tandläkarn och fick laga ett minimini hål men fick sedan massvis med beröm om vilken bra munhygein jag har (haha?!?!) iallafall det gick bra och nu är jag hemma mätt och belåten av mammas underbara mat, plus att hon har bakat morotskakor vilket gjorde det hela ännu bättre. Ikväll skippar jag stallet och gör klart lite skolarbeten istället, vilket är väldigt behöveligt. Idag hade jag på mig den här färgstarka tröjan nedan, svarta jeans och jag skippade plattången för att framhäva mitt mycket vackra självlockiga hår... hoppas ni insåg ironin i den sista meningen. Nu ska jag börja plugga. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0