12:e september 2011

Just när jag ska börja om att blogga så bestämde vi oss för att omformatera min dator, så den är borta nånstans och jag har ingen aning om när jag får tillbaka den.. det sög ju men ni får helt enkelt hålla ut ett litet tag till. Just nu håller jag till vid mamma och pappas dator och den är ännu segare än vad min var och har inga bilder så det är inte speciellt kul. Förutom allt detta tjaffs om våra datorer så rullar livet på som vanligt. Idag hade vi sovmorgon till 12, det var uppskattat från iallafall min sida kan jag lova! Helgen var bra, i fredags var jag bara i stugan och myste på, sen i lördags var jag och ett gäng brudar ute och åt på tatung och sen for vi vidare till make it happen efterfest eller nåt. Nu ska jag plugga och vandra till någon affär för lite godisköp! Hade bra så länge. Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0