22:a oktober 2011

Har legat i sägen och degat ungefär heela dagen, tog nyss en break för dusch, Nu har jag intagit sängen igen och känner för att bara ligga här resten av dagen, har en huvudvärk som heter duga,vädret är tråkigt och jag har också hört rykten om att det snöat i vissa delar av skeå, tur att det inte var där jag bor iallafall! Hade en riktigt kul kväll med pontus och sara igår, vi såg idol och åt massa gott. For hem vid 12 kankse, och kunde inte somna förän typ 2 eftersom att min syster skrämde upp mig att jorden skulle gå under och allt det där, som tur var så gjorde den ju inte det och vi alla lever idag! Ska snart börja göra mig klar inför kvällen sen äta go middag med familjen. Ni får ha det så bra. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0