19:e oktober 2011

Efter skolan gick jag en runda på stan och avslutade sedan med gott fika på kitchen med bästa. Nu sitter jag på mitt golv, kollar vad jag har för kläder riktigt och blev just vettskrämd av maja.. Hon skickade en sån där äcklig tjej som skriker, åh fy jag började gråta, hahah.. Jaja nog om det, snart kommer mamma hem och då ska jag slinga hennes hår och sedan väntas det plugg för hela slanten, får se om jag kan slänga in ett kort träningspass där emellan, men det återstår att se. Nu ska jag iallafall sätta ihop några outfits. Kram
Ni får ursäkta kvallan, men det är taget med mobilkamera (gammal sony) och om ni undrar vad jag gör på andra bilden så.. dagdrömde jag!

Kommentarer
Postat av: jussssan

hihi om mig då förstås?

2011-10-19 @ 18:16:15
Postat av: Anonym

tack för att jag blev assugen på kladdkaka nu :(

2011-10-21 @ 18:18:50
Postat av: Anonym

tack för att jag blev assugen på kladdis nu :(

2011-10-21 @ 18:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0