17:e oktober 2011

Ni vet ju att jag köpte en mascara igår, och ja, om vi säger såhär.. det var typ den sämsta mascara jag nånsin utsatt mina ögonfransar för! Seriöst den var typ torkad, det klumpade och det föll bort från fransarna under dagen. 170 spänn åt ingenstans, jag ska fara tillbaka till hm och kräva pengarna tillbaka eller få en ny bättre mascara. åh blir så arg!!! Förutom det så har dagen varit lite sisådär, de första lektionerna flöt på bra men sen så kom vi till historian, och det är ju inte ens att tala om så sinnessjukt tråkig lektion. En possitiv sak med dagen var att lärarna är borta på torsdag just då vi ska ha engelska, så då har vi ingen engelska lektion och inte heller något prov!! Det blir framflyttat en vecka, vilket känns hur skönt som helst. Nä nu ska jag iallafall hjälpa mamma med maten lite sen så förflyttar jag mig till stallet där sötnosarna väntar. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0