19-nov-2011

Det var rent ut av en plåga att stiga upp i morse, även fast jag försov mig till halv 9 (och fick stressa som ett odjur)så var det en riktig plåga. Men jag överlevde, det bjöds på godis på skolan så det gjorde det hela mycket bättre. Har precis kommit hem från stan, vi testade massa parfymer och jag känner nu en doft som luktar ljuvligt, problemet är bara att jag inte vet vilken det är.. är nog nån härlig blandning av alla. JUSTE!!! BROLLE VAR PÅ STAN:$ jag fick typ hjärtinfarkt när jag såg honom, en kändis i skellefteå är ju inte så vanligt.... haha! Igår hade jag panik och var desperat efter en fluga, alltså slips typ, och nu har jag äntligen köpt en! På måndag blir det premiär. Nu ska jag söka igenom huset efter nåt gott, typ godis.. är så sjukt sugen! Ikväll blir det gospel för fulla maskiner, det kommer nog bli awesome! Ha en jättebra lördag. Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

like this -----> http://www.facebook.com/pages/Brolle-Wallmark-Lets-Dance-2012/142293459208772 & spread further ♥

2011-12-16 @ 15:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0