gospel

Om ni vill glömma era bekymmer för en stund, börja gospel! Det finns ingenting som får en att må bättre än helknäppa personer som verkligen är sig själva, släpper loss och när kören verkligen är på topp, finns det ingen musik som går djupare in i hjärtat som det. Jag gick hem därifrån, för att rensa tankarna ytterligare. Fattar inte varför man, eller iallafall jag, och de flesta av mina vänner blir så "deprimerade" på vintern, och det här året är bland de värsta av alla. Imorgon är en ganska lugn dag på skolan, vi har som sagt bara två lektioner och ett spårat långt hål. Men då får vi tid att kolla på snygg-byggarna;) haha.. Nu ska jag ta en dusch sen så måste jag få lite ordning i mitt rum. Kram
vill ha sommar, jacuzzin och sara!

Kommentarer
Postat av: sara

okay,vild bild,haahah de rimma,

2011-11-17 @ 21:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0