14-nov-2011

Har just tryckt två såkallade "norrhammarmackor" Alla som gick på nh vet säkert vad jag snackar om, men för er som inte vet tänkte jag förklara vad det är. Du behöver en macka (haha) vitt bröd, helst typ polar pärlan elr liknande, sen smörar du den, lägger på ett antal ostskivor, her på grillkrydda, mycke eller lite, det bestämmer man själv. Sen så är det dags att he in den i mickron, håll koll på den och direkt all ost har börjat "bubbla" eller smälta kankse man säger, så tar du ut den. Prova detta recept, lovar att ni kommer inte bli besvikna! Det är kanske en av de godaste delikatesser iallafall jag smakat, och med livetsdryck (oboj) eller multi så blir det magnefico! Nog om det, förmiddagen gick strålande men direkt efter lunchen började psykosen sakta stiga. Histora med en lärare som är mer död än levande och en sen sur busschaufför på det var droppen för mitt humör den här dagen, nu ska jag undvika att prata med mina familjemedlemmar, annars kan ett damputbrott komma på besök. Ikväll har jag ridning, sen blir det att dyka djupt ner i skolböckerna.. Kram
jag är sämst på att ta "dagens-bilder" men vit, stickad tröja från hm och svarta carlingsjeans. Ignorera mina vita sockar..

Kommentarer
Postat av: johanna

ååååååh såna åt jag med för nån dag sen<3<3

saknar nh..

2011-11-14 @ 17:42:53
URL: http://lilljoppis.blogg.se/
Postat av: linda

DU ÄR SKITSNYGG I DEN TRÖJAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-11-14 @ 20:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0