Twilight

Om vi säger såhär.. DET HÄR VAR DEN BÄSTA FILM JAG NÅNSIN SETT I HELA MITT LIV!! Kan inte vänta ett helt år på del 2, helt seriöst, måste se den nunununu! Men en sjuk grej var ändå det här, jag och sara satt utanför och väntade på att dom skulle börja släppa in, sen har hon stolsnummer 13 på sin biljett, jag ba ahh vad kul det är ditt lyckonummer på din biljett, sen tänkte jag inte mer på det och sara blev helt chockad, ja ba öh vad är felet? hon ba, kolla på din biljett, du fyller år den 12 augusti, sen kollar du på min, jag fyller år den 13 augusti... Självklart blev vi helt galna och kom fram till att gud gett oss ett tecken, men för vad vet vi inte.. haha jaja då vet ni. Hejdå


Kommentarer
Postat av: sara

bästa kvällen,älskar dig

2011-11-16 @ 20:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0