nyårsklänning?

Sitter just nu och klickar runt på olika hemsidor efter den perfekta nyårsklänningen, men såklart så finns det ingen som lever upp till mina krav, men har alltid en plan B, och det är att sy en egen klänning, har redan börjat skissa lite smått men jag vet ju hur det kommer gå.. har varken tid eller ork. Vi for en snabbis på stan efter skolan idag, jag och Amanda blev sittandes på en "soffa" eller vad man ska säga, inne på gina  för att Sara hade beslutsångest över en tröja. Vi kom iallafall hem tillslut, utan något nytt och lika mycket pengar som innan. Ni ska se i min kalender där jag skriver in allt jag ska göra och vilka läxor jag har osv, den är spårat full just nu. Vi har en hel drös med prov och inlämningsuppgifter nu innan jul, så ni kan ju klura på vad min kväll kommer bestå av.. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0