.

En sak som jag blir så sjuuuuuuuuuukt störd på är vissa killars beteenden, om vi säger såhär, du har varit med en kille i kankse tre veckor, han gillar dig mer och mer för varje gång ni är med varandra och du känner exakt ingenting för honom. Men när det gått dom där tre veckorna och du är helt känslolös så bestämmer du dig för att "göra slut", han blir ledsen. Han skriver varje dag att han är så kär i dig, gör allt för dig blablabla, sen kommer det alltid.. ALLTID upp att " jag ska ta livet av mig, vad gör det om jag lever? ingen kommer ändå märka att jag försvinner" Asså jag blir så arg när någon skriver så att jag har lust att slita ögona ur mig. Men nu har det gått cirkus en månad och allt är frid och fröjd, sen skriver ni igen, ni börjar prata om kärlek och så, han säger att han har träffat en ny, att han aldrig varit med henne men att det pirrar så i magen när han ser henne och dom "smsar" hela tiden, aw gulligt. NOT, nyss sa han att han ville dö för mig?? sen en månad efter är han nykär?!?!? hur kär var han då egentligen i mig? Det handlar absolut inte om avundsjuka, det handlar om irritation och, nu ska jag inte dra alla över en kam, men att vissa iallafall förbrukar ordet kärlek som om det vore en leksak, jag tycker allvarligt att det är ett känsligt ord och det har stor betydelse, man ska inte bara säga att man är kär för att.. säga något. Ville bara få det sagt, imorgon kommer jag ångra det här men just nu är jag arg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2011-11-14 @ 22:54:34
Postat av: Pia

Håller med dig som fan

2011-11-15 @ 16:52:41
URL: http://pias.blogg.se/
Postat av: aju

bra backman, you got it

2011-11-15 @ 21:16:47
URL: http://dubbelmoral.webblogg.se/
Postat av: Lovisa

Något man känner igen..

2011-11-15 @ 23:18:17
URL: http://eelma.myshowroom.se
Postat av: fanny

killar kan fan inte tänka och du har så himla rätt!!

2011-11-16 @ 20:54:45
URL: http://fannybackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0