drygt

Ikväll kom Elina hit på besök, vi gjorde inte mycket vi, påbörjade en låt, kollade på videofilmer från när jag var liten och pratade om sånt vi bara kan prata med varandra om. Känns bra att jag har en sån fin vän som henne! Nu är jag iallafall trött som en iller och ska såsmåningom,när jag orkar ställa mig upp, borsta gaddarna. Imorgon måste, måste jag plugga som en TOK, sen har jag körkortsutbildningssak på kvällen, det märks att det är söndag iallafall.. oj påminde just mig själv om att jag hatar söndagar, ska nog inte lägga mig än trots allt.. På tal om att påminna sig om saker, tänkte/insåg/kom fram till att min blogg är verkligen tråkig just nu, tycker det är drygt att skriva och blääää, men plzplzplz komentera nåt ni vill ha mer av! Looovar att ni ska få det ni vill ha, i mängder!!!

Kommentarer
Postat av: sara är hungrig

lägg in bilder annars blire booooooooring

2011-11-13 @ 01:12:55
Postat av: flodisen

du ska lägga in mer bilder och gör nån videoblogg?:D

2011-11-13 @ 14:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0