29-nov-2011

Snön är på plats, psykologiprovet är bortgjort och jag älskar livet just nu. Okej om typ fem minuter kommer jag hata allt och vara emo, men jag ska försöka att vara glad dagen ut, och då borde jag stänga av datorn för det är verkligen så att varje gång jag loggar in på datorn, speciellt facebook, så blir jag bemött av något jag absolut inte tycker om, något jag stör mig på och då blir hela jag uppjagad och kan inte koncentrera mig på något annat än det.. Nån dag ska jag vara utan både mobilen och datorn just för att lyckas vara glad en hel dag, men då var det ju bara det att man är beroende av all elektronik/sociala medier som existerar så det kan bli en aning svårt. Mitt godislöfte höll då inte länge.. hann inte äta någon frukost i morse och blev så otroligt hungrig på skolan, gick förbi kakplan och såg då en snickers, det bara lyyyyste om den, den ropade att jag skulle köpa den.. så en tia fattigare men en snickers rikare gick jag glatt iväg, och nu har jag ångest.. men det tar jag igen i gymmet ikväll. Nu är maten på bordet så ska skynda mig dit, är hungrig som en häst (haha..) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0