24-nov-2011

Var nyss och handlade med mamman min, köpte denna goding på bilden ovan, lär behövas när jag ska dyka långt långt ner i psykologiboken alldeles strax. Dagen har varit lite si och så, vissa stunder höll jag på att skratta ihjäl mig åt ingenting och andra stunder ville jag döda någon. Sånglektionen gick inte alls bra och jag skippade kören. Imorgon är det fredag ååh guddddddd vad skönt alltså, plus att vi bara har en enda lektion på hela dagen.. WIHHOHOOHO!! Nu ska jag bädda till en skön plats i sängen, lägga mig till rätta och försöka lära min tröga hjärna lite skolarbete. Kram

Kommentarer
Postat av: timon

de va sånna bitar som man ska krossa och i glassen ditt vårtsvin!

2011-11-24 @ 22:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0