21-nov-2011

Vilken morgon alltså.. vaknade först klockan 6 och tänkte ah vad bra, nu kan jag ta det lugnt. Men självklart så somnade jag om till klockan 20 i 8, flög upp ur sängen och började sminka mig, jag hamnade i sminkets värld och glömmde bort tiden. Klockan var då 5 över 8 och jag hade missat bussen, insåg då  att jag var tvungen att cykla...
Trampade iväg utan luft i bakdäcket och trasiga växlar. Halvvägs till skolan märkte jag att jag hade glömt mobilen hemma, jag blev arg och svettades ihjäl på samma gång, hade ingen koll på vad klockan var men efter typ ett år var jag framme på skolan, helt DÖD! Men oturen började vända och jag hittade 40 kronor, och när jag kom in i skolan fick jag veta att vår lärare var borta så vi hade eget/valfritt arbete till lunch, först blev jag lite arg när jag tänkte på att då hade jag inte behövt stressa och jag hade kunnat ta en senare buss, men samtidigt är jag glad för nu får vi chilla på morgon ( slipper matte och nk ) och jag har fått dagens motion. Nu ska jag plugga på historian, har ju trots allt prov idag. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0