1:a november 2011

Helloooooow! Jag, sara och hennes bror lunchade ihop idag.. haha okej vi åt en korv från maxi, men det funkar alldeles utmärkt de också. När jag skulle hem därifrån startade inte moppen och ett sjudundrande humör brast ur mig, jag var nära på att slå sönder mopedäcklet men hejdade mig när tankarna om hur jag grillas på en pinne av mamma kom upp i huvudet. Det hela slutade iallafall med att jag gick hem.. GICK hem. Det gick bra trots allt, när jag kom hem åt jag middag och sedan kom Elina och Sara, vi gjorde så mycket som ingenting. Nu tänkte jag låta er beskåda en otroligt snygg bild utav vackra mig. Och med det säger jag godnatt, godnatt!

Kommentarer
Postat av: sara

åh,hahahahahahahahahahahahahahahahaha

2011-11-01 @ 23:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0