13-nov-2011

observera pappa i spegeln på första bilden, haha

Idag har vi börjat renoveringen i mitt rum, just nu ser det mest ut som en katastrof men när det är klart kommer det vara precis som jag vill ha det, dvs perfekt! Frågan är bara hur jag ska kunna sova i min säng inatt.. men problem är till för att lösas eller hur. Har ganska precis kommit hem från en tre och en halv timmars lång körkortsutbildning, var nära att dö där ett tag, men som tur var så bjöds det på fika och godis (allt jag behöver för att överleva) Nu håller den här helgen på att lida mot sitt slut, måndag imorn dvs historia med Erik, dvs döden! Men veckorna går fort och snart är det helg igen. Nu ska mina naglar få sig en skönhetsoperation sen gör jag mig redo inför sängen. Kram


Kommentarer
Postat av: juliaa

längtar efter erik<3<3<3<3<3<3

2011-11-13 @ 21:28:01
Postat av: eric

saknar er också brudar::::::

"slickslick"::::::*<3333333

2011-11-13 @ 21:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0