07-nov-2011

Alltså sockersuget man har när man kommer hem från skolan är sjuuuukt, genomsökning av alla skåp..skafferi,kylskåp och typ till och med garderoben, för att finna nånting gott att äta. Haha orkar inte, jag är hungrig på allt just nu:( måste ha maaaaaaaaaaaat!!!! Dagen började dåligt, jag försov mig, såklart tillräckligt länge för att jag skulle missa bussen och blev då tvungen att cykla.. Hann iallafall till skolan i tid men väl framme såg jag närmare bestämt ut som en total katastrof. Maten sög idag, redovisningen gick bra, på historian hade vi psykos och jag sov. Ikväll ska jag till stallet, duscha och plugga. Oj vilken rolig dag, blir inte emo eller nåt, nejnej. FY!!!!!  jaja hejdå

Kommentarer
Postat av: linda

hahahaha maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat

2011-11-07 @ 20:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0