03-nov-2011

Älskar att länka bloggen på facebook för vipps så har man upp mot 200 unika besökare, och så blir man jätteglad och humöret är på topp..och sen så nästa dag är man nere på 30 igen. Men det är ju kul. Jag fattar inte hur man kan ha, ja vad ska vi säga.. 1000 unika varje dag, eller typ ens 500???? det är för mig en gåta. Jag klarar mig bra där jag är nu iallafall. Jag lovade mig själv i fredags att verkligen ta vara på ledigheten och göra saker jag inte hinner med i vanliga fall nu på lovet, har jag gjort det? nej. Jo visst har jag tagit vara på ledigheten men kankse lite väl mycket.. ligga i soffan och äta är väl det jag lyckats göra under lovet. Och det har gått så sjukt fort! Tänk, snart är vi tillbaka i skolbänken och gråter blod för att vi vill vara lediga, men är det ens så bra att vara ledig då? Man (iallafall jag) blir bara tjock, får finnar, blir latare än vad jag redan är, är bara inne, pratar inte med nån, ja ni ser ju bara.. haha okej jag skoja, försökte låta smart men insåg att det bara blev pannkaka av allt:( klart man ska vara ledig, äta och dega är kankse det bästa som finns?!?!? jaja nu svammlar jag igen. Hejdooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0