00.54

Har inte hunnit blogga nånting idag, som ni kankse märker.. men det beror på att jag knappt hunnit vara hemma nåt. Efter skolan gick vi en sväng på stan (som självklart inte hade nåt att erbjuda), sen kom jag hem och hann vara hemma ungefär en kvart och sen kom resten av familjen och hämtade upp mig för en lyxmiddag på frasses..igen-.- fyfyfyf. Men efter det iallafall for jag till Linda och sen mötte vi upp Julia och Ida också. Vi har pratat om spöken och jag och Julia blev livrädda, sen så har vi sett idol, ätit massa gott och bara pratat. Nu ska vi sova. Det här var typ det drygaste och onödigaste inlägg jag nånsin skrivit så läs inte ens..haha. Iallafalll GODNATTTTTTTTTTTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0