4:e maj 2011

Sitter just och tänker på vilken maträtt man skulle välja ifall man bara fick äta just den resten av livet ?  Seriöst vad skulle det vara? Man skulle ju bli sjukt less på det? Haha orka, varför tänker jag ens på det här? Jaja ikväll ska jag iallafall läsa matteboken några varv tills jag kan den framlänges,baklänges, upp och ner, med omkastade bokstäver, på ett annat språk och med turkiska siffror! Helt ärligt, vi har NP i matte imorn och snacka om att jag är nervös:( kan inte göra så mycket mer än att hålla tummarna och hoppas på att det går bra! Men för att rensa tankarna innan hjärnan ska jobba så ska jag ner till gymmet och vara duktig! Hare gött. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0