"dagens bajs"

Haha oj insåg just vilken äcklig bild jag la in i det förra inlägget.. men äsh det bjussar jag på! Snacka om fredag 13e idag.. Sara fick nämligen ett "anfall" på gympan och svimmade och hela köret, det var kaos och alla börja flänna, jag fick följa med i ambulansen med stackarn, det slutade iallafall med att typ hela klassen var i hennes rum på lassa! Nu mår hon bättre och jag tror hon skulle få fara hem! Krya på dig babe! Nu ska jag, Johanna och Natta ut på trevligheter! Och senare ikväll åker jag till stugan för 2 dagars lugn och ro. Ha en kul helg, och missa inte melodifestivalen imorgon, hejja eric!! Nu måste jag fixa det sista innan joppi knackar på dörren! Ha en kul helg! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0