otursdag?

Dagen var bra tills jag skulle hem från skolan..då väljer jag att köra en väg som jag egentligen inte brukar köra, senast igår visade pappa mig hur man skulle köra där så jag ville vara lite modig och testa, sen när jag kommer dit så är det massa bilar och jag står bakanför en bil, bilen kör, jag kör och ska just svänga då bilen tvär nitar och jag kör rakt in i bilens bak, som jag såg det så blev det ingenting på bilen men min moppe ska vi inte ens tala om, seriöst blir så arg när sånt här händer. Mamma är ute och kollar på moppen nu, och jag sitter här och ber i hopp om att mamma ändå kan tänka tillbaka på tiden då jag var duktig och kankse bara ge mig en lugn död.. Men jag hoppas att pappa kan fixa det eller så kankse den måste in på verkstad men aja.. vad gör det här om hundra år liksom? Jag har klagat hela dagen på att jag har sämst kondition och är tjock så det här kankse var ödet? Att moppen skulle gå sönder så att jag måste cykla/få motion? what ever, gjort är gjort och det går inte att göra nånting åt det! Nu ska jag till stallet. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0