Eva Cassidy

Hej! Tänkte börja med att meddela att min kamera har slut batteri just nu (men den är på laddning) så det blir inga bilder. Idag skulle jag egentligen ha so prov men pågrund av en sjuk mensvärk stannade jag hemma på förmiddan och missade provet plus två lektioner till. Ska göra provet imorn istället ( 2:a vk ) så jag har pluggat som en galning nu två timmar för jag får ju inte missa frejamusikalen som börjar klockan sju, och jag vill iallafall få g på provet såatt.. men det blir nog bra! Var på stan idag också, jag köpte ett linne, ett puder, två nagellack och så tog jag hål i örat. Bilder kommer när batteriet är laddat! Men nu måste jag börja göra mig i ordning sen cykla ner till nordanå och möta upp mina härliga vänner! Och istället för bild får ni världens bästa låt. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0