9e maj 2011

Hallå där!
Om ni undrar varför jag inte har uppdaterat så är det så att det har varit nåt lagg med blogg.se och ja, man kunde inte se mina inlägg men nu är det fixat och jag ska bomba er med inlägg! nej okej, det ska jag ju inte.. men några, eller ja det kommer typ bli ett men och, alltså jag svamlar för mycket. Jag tycker vi snackar om vad dagen hade att erbjuda istället. Skolan var rätt lugn idag, vi hade inga lektioner nästan, satt ute och solade väldigt mycket, det var god mat och alla var på glatt humör! Jag kom hem från stallet för typ 40 minuter sedan och jag svettas fortfarande ihjäl så jag ska ta en dusch och sen fixa och trixa! Återkommer med ny info innan jag lägger mig. KRAMAR
Invigde min nya pälsväst idag, nog var det varmt men det var det värt de! (okej det här var en dålig bild men ni ser ju på ett ungefär och ni som såg mig på skolan vet ju! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0