27e maj 2011

Äntligen, äntligen säger jag bara! NU är det helg och herregud och frugud och alla änglarna vad jag ska sova i helgen alltså!!! Dagen har varit ok, provet gick bra och det känns som att jag håller på att få ordning på allt nu. Ikväll vankas det kalas i bergsbyn hos morbror som fyller..nånting, hehe, han fyller iallafall år. Sen tror jag att vi ska till stugan och sova, eller nåt, jag har ingen koll men iallafall, imorgon ska jag sjunga på logarts bil, (eller vad det heter..) och ja jag blir där hela dagen typ, sjunger kankse tre låtar? Och såklart så har en förkylning inkräcktat mitt liv, men det finns inga som helst undantag nu så jag kör och det får låta som det låter! Jag kankse kommer vara med på skellefteå radio men som sagt, det vet jag ju inte än men vi får väl kolla läget lite då och då! Nu ska jag duscha och sen vila. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0