26 maj 2011

Haha jag hatar den här dagen, seriöst, vi kan säga att i princip ALLT har gått helt fel! Okej bortsätt från det dåliga så har det faktiskt hänt tre bra grejer idag, hittade ett tuggummi packet, fick en riktigt najsig komentar och så hade vi köravslutning, det sög ju att det var avslutning men alla var glada, vi fick stående ovationer och det var mycket folk, så det känns ju faktiskt som att den här dagen inte var helt meningslös. Är inte ledig en enda dag i helgen eftersom jag har massa plugg att göra och sen händer det en till grej som jag hade tänkt berätta om imorn. Nu måste jag läsa det sista av ekonomin sen hålla tummarna på bästa resultat imorn på provet! Men innan jag lämnar datorn för hjärnjobb ska ni få en bild som väcker minnen och jag blir glad av! (obs, bilden är från typ 7an?) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0