25e maj 2011

Det känns som att jag aldrig bloggar längre.. Men det kan bero på att det är galet mycket just nu, med precis allting. Ska ju inte berätta om alla mina problem här på bloggen, det kan ju bli lite långtråkigt eftersom att det är som sagt mycket! men ni vet hur det kan vara ibland, ena dagen mår man som en kung och andra dagen vill man typ dö.. så ja, ni hajjar va?! Bra, då kör vi! Idag har det varit helstört väder ute.. de var typ sol och jättevarmt ena minuten och andra minuten blåste det och man höll på att frysa ihjäl. Iallfall så satt jag och Natta i sekretariatet(hmm.. stavningen?!?!) på silvercupen och det var jätteroligt faktiskt, jag trodde det skulle bli drygt men naj vi klarade oss galant! Vi slapp skolan och vi blev där från typ halv 9 till 4?, nåt sånt iallafall. Ikväll har jag, mamma och Amanda varit iväg på lite olika affärer för att inhandla några småsaker till Amanda som åker till turkiet på fredag, hej orättvisa i världen! Efter det övade jag på lite sånger sen pluggade jag ekonomi, efter att inte blivit ett dugg smartare åt jag glass med saltlakritssås som var typ det godaste jag har varit med om!! Nu ska jag sovasovasova, vilket jag verkligen behöver! Kram

Kommentarer
Postat av: frassesälskarn heheh undra vem

Saknar dig också oändligt! Vi måste ju verkligen det..jag far om exakt 11 dagar föriövrigt!

2011-05-26 @ 21:19:04
URL: http://beruuudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0