18e maj 2011

Idag efter skolan for jag, Elina, Johanna och Natta till norrvalla och såg på uttagningen till silvercupen, men efter typ femton tråkiga minuter kurrade det i våra magar så vi drog hem till mig och käkade mackor!! När vi var mätta och belåtna gick vi till mitt rum och vilade i sängen med massor av prat, när vi blev på tagg-humör kopplade vi in högtalarna i datorn och ljuv party/damp/hemlis/kung musik spelades i våra öron. Vid åtta var det bara jag och engelska plugget kvar, och det är som det jag hållit mig sysselsatt med denna kväll, eller okej jag ska inte ljuga.. jag försöker alltid låta smart men egentligen har jag inte ens kollat igenom papperna typ, jo lite såklart, men inte tillräckligt och jag antar att jag bara har mig själv att skylla på.. menmen det är sånt som händer!! Nu ska jag lägga fram en skaplig outfit till morgondagen sen sussilussa! Kram

haha KUNGLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0