tagga helg

Friluftsdagen blev lyckad! Vi startade igång morgonen med 2 pass (core & yoga) på friskvårds, sen gick vi till skolan och åt pannkaka♥, efter det hade vi stavgång (runt skolan typ), sen vandrade vi vidare till edda för vattengympa, allting var kul och jag hade mina toppen budar med mig så det gjorde dagen ännu bättre! men jag vet vad jag har att förvänta mig imorn..hej träningsvärk.Ikväll har jag varit på kören, vi sjöng igenom alla låtarna till morgondagen, för ni som inte vet så har vi (united) uppvisning i EFS-kyrkan imorn klockan sju, alla är välkommna! Färgade för inte så lång stund sen mammas hår och nu ska jag plugga lite extra inför matteprovet. Här får ni skåda en grymt fräsch bild på mig från dagen.Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0